درمان درد استخوان دنبالچه

چیزی که باید در مورد tailbone به خاطر داشته باشید ، تمرین‌های یاد شده در بالا برخی از علل درد دنبالچه را نشان می‌دهد .

همانند همه تمرین‌ها و تمرین‌ها ، ماندن در محدوده حرکتی که باعث درد یا جراحت نمی‌شود ، حیاتی است .

علاوه بر این تمرین‌ها ، روش‌های درمانی دیگری نیز ممکن است به پیش‌گیری و مدیریت درد tailbone کمک کنند . این موارد عبارتند از: صرف زمان کم‌تر نشستن بر روی صندلی ، ماساژ دادن و دستکاری ناحیه با تزریق محلی استروئید و یا داروهای موضعی ، مانند اتخاذ یک موقعیت نشستن بهتر ، مانند اتخاذ یک وضعیت نشستن بهتر ، بهتر است که از یک پزشک یا مشاور فیزیکی دیدن کنید .

برای جلوگیری از درد دنبالچه ، افراد باید از نشستن طولانی و تمرینات تاثیر بالا مانند دویدن و پریدن اجتناب کنند . تمرینات تاثیر بالا ممکن است هر گونه التهاب را تشدید کرده و موجب تشدید بیشتر عضلات لگن و لگن شود.

آسیب‌های مغزی در طول زمان التیام پیدا خواهند کرد. تا زمانی که این اتفاق رخ می‌دهد ، درمان‌ها مانند درمان فیزیکی ، کش دادن و صندلی cushioning باید به تسکین درد و ناراحتی کمک کند .

کلینیک دکتر یزدانی

/ 0 نظر / 142 بازدید